Tutoriály - Grafika.cz - vše o počítačové grafice

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Tutoriály

ZPS 16 - Vkládáme objekty a texty do fotografií

29. ledna 2014, 16.11 | Zoner Photo Studio nabízí od verze 16 mnoho způsobů, jak vkládat dodatečné informace přímo do fotografií. Mimo tradičního vkládání textu tak můžete velmi pohodlně kreslit vlastní obrazce nebo vkládat připravené základní tvary. Samozřejmostí jsou také široké možnosti přizpůsobení včetně průhlednosti objektů, jejich barvy či obrysu.

 

 

 

ZPS 15 – II: Neberte fotku vždy vážně

25. dubna 2013, 09.54 | Ne vždy musí mít snímek vážné sdělení, pro odlehčení a také proto, abychom si ze sebe mohli udělat legraci, je ideálním nástrojem Volná deformace.

 

 

 

Obalový design v CINEMĚ 4D – pytlíček na bonbony od A do animace (01)

12. prosince 2012, 16.52 | Jedna z mých přednášek v rámci letošního roadshow měla jednoduché zadání. Ukázat potenciálním a nebo začínajícím uživatelům, zač je toho loket. Ne, vlastně jinak: ukázat, že poměrně rychle mohou ze 3D „vymáčknout“ slušný výsledek, který je víceméně připravený pro prezentaci. A co více, klidně i animovaný. To bola taká malá bodka na záver. Když už jsme byli i v té Bratislavě...

 

 

 

CINEMA 4D R14, nové funkce (09) – Aerodynamika

10. října 2012, 09.43 | Létat. Úplně se vidím, čtrnáct až šestnáct let, letiště v Broumově, týden co týden a já jako závaží. Bylo to úžasné. Blaník, akrobatický Blaník, Čmelák, Vivat (ani nebudu říkat, jak jsme mu říkali) a traktor pro závěs. Naviják z trabantu a jedna vlečná. Do toho Poláci s Puchatky a dokonalý zmatek na hranicích. Úžasné. Vzduch byl moje moře, jen si člověk musí dát pozor na lešení (rogalisty, nejsou vidět).

 

 

 

CINEMA 4D R14, nové funkce (08) – shadery Normalizer a Zvětrání

5. října 2012, 09.15 | CINEMA 4D mimo hlavních témat dostala do vínku i několik nových shaderů. Není jich mnoho, nejsou možná až tak klíčové, rozhodně ale jsou zajímavé. Normalizer je nativní shader pro interní konverzi vzorků ve škále šedé do tangenciálních normálovách map a Zvětrání je obdobou směrového rozmáznutí, avšak bez destrukce zdroje a podporující i renderované efekty (například Okolní prostředí).

 

 

 

CINEMA 4D R14, nové funkce (07) – dřevo

27. září 2012, 12.23 | Postupně procházíme jednotlivé oblasti aktualizace CINEMY 4D R14, až jsme dospěli od oblasti materiálů. Ty se systémově nezměnili, snad jen až na sloučené dva kanály, ale bez zásahů opravdu nejsou. Shader dřeva nás o tom přesvědčí. Ale postupně nejenom on...

 

 

 

Photoshop CS5: Rychlá maska pomocí kanálů

21. března 2012, 00.00 | Maska slouží jako nástroj pro výběr objektů. Vytvoříme ji pomocí nástroje Quick mask/Rychlá maska, nebo skrze Mask/Maska v režimu vrstvy. Díky tomuto tutoriálu získáte další možnost pro snadné vytvoření rychlé masky skrze RGB kanály.

 

 

 

Photoshop CS5.5: Efektivní odstranění nežádoucího pomocí Content – Aware

16. března 2012, 00.00 | Content – Aware, v českém Photoshopu CS5.5 tento nástroj najdete pod názvem Vyplnit podle obsahu, je znám již od verze CS4. V novém Photoshopu CS5 je však lépe propracován a při správném používání ušetří spoustu času při odstraňování nežádoucích objektů. Jak to funguje?

 

 

 

Adobe Lightroom 3: rychlé vyčištění pleti

16. ledna 2012, 00.00 | Lightroom kromě organizace fotografií a vyvolávání RAW formátu nabízí i nástroje pro základní úpravy a opravy fotografií. Dnes si ukážeme, jak rychle a jednoduše vyčistit pleť u portrétu ve čtyřech krocích.

 

 

 

Začínáme s V-Ray - díl 1

18. října 2011, 00.00 | Vítám vás u prvního dílu českých videotutorialů Začínáme s V-Ray.

 

 

 

Strana výpisu

1

 

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: