Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
-
5. září 2024
Matrixmedia - Obsluha a tisk na velkoformátových digitálních tiskárnách
-
30. září 2024
-
4. října 2024
Kompakty
Flash tutoriály
6. září 2000, 00.00 | Jistě jste si již všimli, že pro vás shromažďujeme obsah tutoriálů starších dat. V seriálu pokračujeme a to přehledem návodů pro práci s Flashem.
Jistě jste si již všimli, že pro vás shromažďujeme obsah tutoriálů starších dat. V seriálu pokračujeme a to přehledem návodů pro animační program Flash. Návody jsou z větší části věnovány spíše začátečníků, ale i zdatný uživatel Flashe zde najde nejednu zajímavost.
Flash - animační techniky I. Tutoriálů zaměřených na základy animace v programu Flash. V textu se blíže seznámíte s druhy animací a základními výrazy. |
|
Seznamte se - Flash 4 - I První díl rozsáhlého začátečnického seriálu, který seznamuje se programem Flash 4. Článek popisuje základní možnosti a prostředí programu. |
|
Seznamte se - Flash 4 - II V druhém díle seriálu, se uživatel naučí vytvářit jednoduchou animaci tweening, nastavit její vlastnosti a používat základní barevný efekt. |
|
Seznamte se - Flash 4 - III Ve třetím dílu seriálu Seznamte se, ve kterém se naučíte používat transformační prostředky, vrstvy a nástroje Gradient a Ovál. |
|
Seznamte se - Flash 4 - IV Za použití nástroje Tweening - Shape a modifikace, se ve čtvrtém díle naučíte vytvářet zajímavý efekt s implementovaným textem. |
|
Seznamte se - Flash 4 - V Seznámit uživatele s prací s kotevními body (hint) pro animace shape je cílem pátého dílu rozsáhlého tutoriálu o programu Flash. |
|
Seznamte se - Flash 4 - VI Šestý díl uvádí uživatele do problematiky animace s vloženými gifovými obrázky a naučí ho základy používání světel. |
|
Seznamte se - Flash 4 - VII Uživatel se v sedmém díle naučí složitější transformační animace textu. Kromě toho se v tomto díle začíná s používáním Akcí. |
|
Seznamte se - Flash 4 - VIII Potřebujete animovat do kruhu text z jiné aplikace a nevíte jak? V osmém díle se to dozvíte, stejně jako jak používat transformačního nástroje. |
|
Seznamte se - Flash 4 - IX Devátý díl naučí uživatele pracovat s mřížkou a především pak s funkcí Kanály. Finální animací je efekt pohybujícího se zvětšovacího skla. |
|
FLASH X - animace bitmapy Už sám název desátého dílu napovídá, že se naučíte animovat bitmapy. Přitom si osvojíte techniku převodu bitmapy na vektory (trace bitmap) a práci s vrstvami. |
|
FLASH XI - hvězda a zvuk na pozadí Jak vkládat a zařazovat zvuk do animace pomocí Akce, se dozvíte v jedenáctém díle seriálu Seznamte se. Mimo to se i naučíte imitovat 3D objekt - hvězdu. |
|
FLASH XII - akce pro tlačítka Dvanáctý díl se podrobněji zaměřuje na práci s tlačítky myší a učí jak pomoci myši pracovat s programem Flash co nejefektivněji. |
|
FLASH XIII - jak na preloader a jak ho umístit Na práci se zvukem z dílu jedenáct plynně navazuje další část seriálu, ve které se naučíte používat funkci preloud - změna vlastností zvuku během animace. |
|
FLASH XIV - intro a menu Nevíte jak vytvořit celkovou kompozici obrazu včetně intra a menu s odkazy? Přesně to se dozvíte ve čtrnáctém díle tutoriálu programu Flash. |
|
FLASH XV - animace tlačítka V patnáctém díle seriálu, se výuka zaměřuje na jednoduchou tvorbu animovaných tlačítek pro webové stránky, pomocí základních transformačních a kreslících nástrojů. |
|
FLASH XVI - jednoduché menu Vytvořením jednoduchého, ale efektivního, animovaného menu s použitím tlačítka z předešlého dílu, naleznete v šestnáctém pokračování seriálu Flash. |
|
FLASH XVII - akce Tell Target poprvé Sedmnáctá část otvírá třídílnou kapitolu na téma Tell Target (Urči cíl), tato funkce po najetí myší, na určitý objekt na stránce, spustí animaci. |
|
FLASH XVIII - akce Tell Target podruhé Pokračování kapitoly o funkci Tell Target, se zaměřuje na použití popisku (Label) a přepínání mezi scénami po kliknutí. |
|
FLASH XIX - akce Tell Target potřetí V dalším pokračování článků o akci Tell Target, se naučíte spojovat animované menu s animací klipu po kliknutí a s popiskem po najetí myší na tlačítko |
|
FLASH XX - konverze MP3 na WAV Dvacátý díl seznamuje s převodem audio formátu MP3 na formát WAV za pomocí přehrávacího programu Winamp. |
|
FLASH XXI - vlnění, kruhy na vodě Nevíte jak, pouze za použití animace, vytvořit efekt vlnění a kruhy na vodě? Přesně to se dozvíte ve dvacátémprvním pokračování seriálu o programu Flash. |
|
FLASH XXI - dokončení Dokončení tutoriálu na vytvoření efektu vlnění a kruhů na vodě. |
|
FLASH 4 - Text Field Properties Článek se podrobněji zabývá nastavováním parametrů v dialogovém okně Text Field Properties, které určuje vlastnost textových polí. |
|
FLASH 4 - Zvláštní výběr křivek a čar Přehled zajímavých speciálních nastavení (např. styl, síla, tvar) pro nástroje tužka, přímka, ovál, čtverec a kalamář. |
|
FLASH 4 - Optimalizace křivek Zde najdete návod, jak zmenšit velikost výsledného souboru a optimalizovat práci s křivkami ve Flashi, za pomocí funkce optimalizace křivek (Modify > Curves > Optimize Curves) a File > Assistant. |
|
Flash 4 a QuickTime video Jak úspěšně zkombinovat výsledné produkty programů Flash 4 a Quick Time 4, Vám poradí tento článek. |
|
FLASH 4 - Prelouder Rady a tipy jak vytvořit pěkný a zajímavý prelouder - popis chování zvuků a hudby, v průběhu animace. |
|
JAK DOSTAT ČEŠTINU DO FLASHE ? Článek obsahuje několik návod na různé způsoby importu českých fontů do programu Flash. |
-
14. května 2014
Jak vkládat snímky do galerií a soutěží? Stručný obrazový průvodce
-
23. dubna 2014
Konica Minolta přenesla výhody velkých zařízení do kompaktních modelů
-
12. června 2012
-
9. dubna 2014
-
29. listopadu 2013
-
6. září 2004
OKI snižuje ceny barevných laserových tiskáren C3100 a C5200n
-
13. května 2004
-
19. ledna 2004
QuarkXPress Passport 6: předvedení nové verze na konferenci Apple Forum 27.1.2004
-
6. února 2001
-
30. listopadu 2014
Nový fotoaparát α7 II: první plnoformát s pětiosou optickou stabilizací obrazu na světě
-
5. srpna 2024
Bubnový scanner na 4000dpi optické rozlišení + PC + software
-
8. září 2024
-
14. října 2024
-
5. listopadu 2024